zondag 23 augustus 2015

Back to school shop fun!

Zoals ik in een eerdere post al had aangegeven vind ik schoolspullen shoppen één van de leukere dingen van een nieuw schooljaar. Inmiddels heb ik mijn schoolspullen al weer aangevuld (en waarschijnlijk heb ik weer veel te veel gekocht), maar ik wordt nog steeds enthousiast als ik door foldertjes heen blader of langs de schoolspullen sectie in een winkel loop. Daarom hier even een lijstje met de winkels die je zeker moet checken als je nieuwe schoolspullen gaat halen:
* Action!
Dé winkel voor eigenlijk alles. De dag dat ik daar naar binnen loop en weer naar buiten loop zonder iets gekocht heb moet nog aanbreken. Ze hebben niet alleen leuke schoolspullen, maar ook leuke dingen voor je (studenten)kamer en leuke hebbedingetjes.
Dit jaar heb ik hier het grootste deel van mijn schoolspullen gekocht en zo gaat dat eigenlijk elk jaar. Ook voor mijn laptop kon ik hier goed slagen (nee, niet de laptop zelf), zo heb ik o.a. een muis van nog geen twee euro op de kop weten te tikken en tot mijn verbazing ben ik erg te spreken over de kwaliteit.

Ik heb even de back to school folder doorgespit (https://view.publitas.com/action-1/back-to-school-folder/page/56) , hier vind je mijn persoonlijke superleuke must-haves.

 
Markers en stickynotes, ik heb ze door het hele huis liggen en toch koop ik altijd weer nieuwen. Waarom? Omdat ze gewoon super leuk zijn, zie bijvoorbeeld deze hierboven.
 
Portloden en pennen, eigenlijk kun je niet zonder en ook hier heb ik er vaak teveel van. Toch is het altijd leuk om te kijken of ze nieuwe en andere pennen in het assortiment hebben. Maar eerlijk is eerlijk, meestal val ik toch altijd weer terug op de simpele blauwe pennen die in het vast assortiment zitten omdat die gewoon super fijn schrijven.
 
Ik ben nooit goed geweest met de gewone A5 schriftjes. Ik gebruik die dan ook eigenlijk niet meer en ben geheel overgestapt op de ringband schriften. En of ze dan in een leuk printje komen of een simpele witte voorkant hebben maakt me niet zoveel uit. Persoonlijk vind ik het veel makkelijker om deze schriften netjes en overzichtelijk te houden dan een A5 of A4 schrift.
 
 
* Kruitvat
Vroeger keek ik hier nooit voor schoolspullen, maar eerlijk is eerlijk de laatste jaren hebben zij een van de leukste assortimenten en zijn ze extreem goedkoop. Nou klaag ik echt niet over de Action prijzen, maar Kruidvat weet het vaak voor elkaar te krijgen om een serieuze concurrent van de Action te zijn als het op schoolspullen aankomt. De Action heeft wel een breder assortiment dus dat is weer een plus puntje voor hen.
Mijn neefje is erg jaloers op mijn huidige etui, ja gescoord bij de Kruidvat :)
 
* Hema


Elk jaar komt de Hema met een super leuke lijn aan schoolspullen. Iets duurder dan de Action, als studenten moeten we op ons geld letten haha, maar niet té duur en zeker de moeite waard. Zoals bijna elk jaar komt ook nu mijn agenda weer bij de Hema vandaan.
En hij is zelfs online te bestellen, samen met nog vele andere leuke en handige agenda's.
 
 
Er zijn natuurlijk nog veel meer andere winkels die een bezoekje waard zijn als het op schoolspullen aankomt, maar dit zijn de winkels waar ik mezelf toch elk schooljaar weer vind. Ik weet dat o.a. de V&D een grote afdeling aan schoolspullen hebben, maar helaas hebben wij in mijn woonplaats niet de beschikking over een V&D. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten